EQ-painting

EQ-painting

onsdag 20 januari 2021

Underbara människor

I detta att få göra saker som jag vill, lyssna till mitt hjärta och min inre kompass. I det kom det till mig att jag ska omge mig med underbara människor.

Reflektion på det. Alla människor är underbara, på olika sätt.

Men för mig just nu är de underbara människorna de som förstår den väg jag är inne på, den process jag är i. De människor som jag kan ha genuina samtal med, som jag kan bolla idéer med oavsett hur galna de kan tyckas. De icke-dömande, tillåtande, verkliga, fantastiska människorna.

Nästa steg i detta är underbara möten. För det är det vi har med underbara människor. Och du behöver inte känna människan innan, de finns överallt. Igår var vi över 400 personer i en konferens och jag fick möta några av dessa i underbara möten. Allt digitalt förstås, men ändå med kvalitet.

Känslan av att vara i ett tillåtande sammanhang där energi och välvilja flödar. Det är stort. 

Konferensen jag var med på igår heter Reimagine Leadership. Inspirerande och hoppingivande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar