EQ-painting

EQ-painting

fredag 8 januari 2021

Möjligheternas Moln

Namnet på mitt företag är Möjligheternas Moln, tack vare Matti Bergström och för att möjligheter är så viktigt. Att se möjligheter i stället för hinder.

Så här ser min fina logga ut. Den har min dotter Sally Söderberg tagit fram till mig.


"Det handlar om bland annat om hjärnans "möjlighetsmoln" som behövs för helhetssyn och värderingsförmåga och för uppfattning av naturen runt oss."

Så beskrev jag lite grann i ett inlägg på Facebook, både där och på Linkedin kommer jag fortsätta att skriva om den spirande verksamheten.

Den 19 december fick jag möjlighet att presentera ämnet hjärntrötthet i en adventskalender som företaget ProAgile hade på Linkedin/YouTube. Kerstin om hjärntrötthet.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar