EQ-painting

EQ-painting

tisdag 23 mars 2021

Oj är det tisdag redan

Hejsan hoppsan vart tog måndagen vägen, och tisdagen som nu bara har några minuter kvar.

Jo, jag var i ett halvdags webinar om funktionshinderpolitiken igår på förmiddagen. Efter lunch hade vi möte i resursgruppen Social ekonomi / Civilsamhället. På kvällen träffade jag min dotter, vi tog ett par öl och pratade en massa, mysigt. Kallt att cykla hem från Andra långgatan, men jag hade mitt nya bakljus på.

Idag har jag varit och lämnat blodprovet för att till sist få kontroll på medicinering och eventuella mindre goda effekter den kan ha på njurar och lever och så. Därefter direkt och lämnade blod, en god gärning som alltid känns bra. Idag extra bra i pandemi-tider när de efterfrågat min blodgrupp.

Så cyklade jag in till Dalheimers hus för lunch med friskvårdschefen. Trevligt. Gick sedan ner och hälsade på i min gamla korridor. Kanslisten var på plats på Hjärnkrafts kontor så vi fick också språkas vid. Cykelturen hem därifrån var inte skön. Kall motvind.

Inte så konstigt jag känner mig lite trött och tom i bollen kanske. En god natt sömn är vad jag behöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar