EQ-painting

EQ-painting

onsdag 10 mars 2021

Be om hjälp och ta emot hjälp

Igår skrev jag om att jag kände mig splittrad. Idag var det minst lika illa, tills för en stund sedan.

Då tog jag emot hjälp, i detta fall en konsultation av Carin Hörnfeldt på Creo motivation.

Hon hade erbjudit mig det gratis som tack för att jag svarat på en enkät. Fint.

Så bra med någon som lyssnar och reflekterar lite. Följer upp mina funderingar, ställer förtydligande frågor och sammanfattar vad vi pratat om. Så att jag får syn på vad det handlar om. Inga färdiga lösningar men nycklar till vägar framåt.

Jag och Carin har även EQ-painting gemensamt, och hon är intresserad av hjärntrötthet. 
Känner på mig att vi kommer göra saker tillsammans. Så småningom.

Börjar med att rekommendera henne, sidan Creo motivation på Facebook, eller creomotivation.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar