EQ-painting

EQ-painting

torsdag 11 februari 2021

Samarbete med underbara människor

Jag är på rätt väg när jag återvänder till planen att samarbeta med underbara människor.

Det är så mycket roligare och mer givande och det blir så mycket bättre. 

Presentationen jag pratade om igår skickade jag till en person som bollade ett par gånger och så var den klar, mycket bättre än om jag bara slitit med den själv. På köpet blev jag tackad för att jag fått personen att känna sig nyttig, fått hen att använda sin hjärna med denna uppgift.

Idag har jag träffat en annan person i arbetet med innehåll till utbildningen om hjärntrötthet. Mycket givande samtal och hen har bidragit med så mycket erfarenhetskunskap. Utan det hade jag stått mig slätt, enbart fakta för ingen helhet. Även denna person är nöjd att vara med i arbetet, se allt hen gått igenom komma till nytta för andra.

Det kommer att bli bra det här, om jag fortsätter på denna kärlekens väg, med underbara människor.

Tänker att någon kanske undrar över "underbara människor" om jag inte skrivit om det. Det handlar om de som är underbara för mig, där jag ömsesidigt är underbar för dem. På olika vis. För mig att bejaka dem och bejaka de jag trivs med och känner jag kan göra skillnad med. 

Tillsammans bättre än ensam på min kammare. Ett plus ett blir mer än två.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar