EQ-painting

EQ-painting

söndag 14 februari 2021

Bra vecka

Kan nästan säga bra veckor. Det har varit många bra saker, känns som att jag är på gång.

På gång att hitta min plats viket leder till att jag är på gång att se  mitt värde.

Skrev till en vän förut att det känns som att jag är på väg ut ur min kammare. För så länge jag är där blir inte många hjälpta.

För jag vill ju och ska ju göra skillnad.

En annan vän med hjärntrötthet beskrev precis 

"Ju mer jag tänker på hjärntrötthet och läser om det så känner jag allt mer tydligt att jag är ”nån annan stans” än var jag var för två-tre år sedan. Jag tänker inte så mycket på hjärntröttheten även fast den fortfarande finns men det är liksom jag nu. Jag har hittat sätt att leva med det och börjar klara mig på ett ”normalt sätt” i samhället med skola, jobb etc. Därför känns det lite jobbigt att hålla på och tänka på den och prata om den på nåt sätt. Jag tror jag på många sätt gått vidare vilket känns väldigt skönt!"

 Till det sköna läget vill jag hjälpa flera!

Så många kontakter och möjligheter på gång. Flera möten planerade närmaste tiden och kursen fortsätter ta form. Har precis börjat sprida min presentation och redan fått positiv återkoppling.

Som sagt, på gång :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar