EQ-painting

EQ-painting

söndag 11 april 2021

Utmaningar passar inte alltid

Inför helgen antog jag en utmaning i Creo Motivation Family. 

💚Du ska innan måndag spela in en kort video till dig själv. Där berättar du om alla dina kloka erfarenheter och kunskaper som du samlat på dig, som blir en ”pepp-video” till dig själv.
💚Du ska alltså berätta för dig själv varför du är så fantastisk och underbar, varför du förtjänar det bästa i livet, och att du nu tar fullt ansvar för ditt mående.

Men så blev det inte.

Jag har inte känt mig så underbar så även om jag vet lite vad jag skulle vilja säga i en sådan pepp-video så passade det inte just nu.

Det går inte att vara falskt underbar. Jag ska vara sant fantastisk. En dag snart.

Men, för att jag tar fullt ansvar för mitt mående så tvingar jag inte fram något.

Är nöjd ändå. 

Nöjdare för att jag lyssnar på och är snäll med mig själv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar