EQ-painting

EQ-painting

tisdag 13 april 2021

Skissa på framtiden

Ja, det kan en göra på olika sätt. Skissa på framtiden.

Efter att ha gjort hur många planer och planeringar som helst så är jag lite tillbaka på ruta ett. Försöker hitta centrala ord och saker som känns viktiga. Försöker hitta det som får mitt hjärta att sjunga.


Den här bilden visar mina ord för mina fokus - Människor - Möten - Mening - Kreativitet - Kunskap - Kommunikation. Naturen är central i alt jag gör - solen - molnen - regnbågen - vinden - regnet - grönskan - rötterna och det spirande. I Tro - Tillit - Tacksamhet vill jag verka och vila. I kärlekens anda, med själ och hjärta och andningen som guidar. Lite vagt syns kroppen - själens öga - handen - munnen för talet - örat för lyssnandet och förstås HJÄRNAN. Människor som rör sig tillsammans, visst är det ett slags dans. Dansa och leva livet. Delaktigt och i gemenskap. Hållbart. Växande och lärande. Tillåtande och tillitsfullt. Möjligheterna är många.

Bara att fortsätta utforska.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar