EQ-painting

EQ-painting

onsdag 21 april 2021

Behandling med insikter

Inför dagens behandling låg jag och funderade på vad som var viktigt, bad mina skyddsänglar och det goda universum om råd och kom till insikter om (bilden jag ritade fanns inte tillgänglig så den får jag återkomma till):

  • Kärlekens väg
  • Mitt sanna jag
  • Livsbejakande
  • Möjlighetsskapande
  • I kärlek
  • I tillit
Under behandlingen kom det flera insikter till mig också, helt i linje med det som Filippa berättade efterhand som hon arbetade med mig. 

Det är så fantastiskt att se att jag har det jag behöver inom mig, att det som är och har varit bara är en del av min livsprocess. Inte så bara förresten.

Så skönt att vara på väg hem till mig igen. Till mitt sanna jag och kärlekens väg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar