EQ-painting

EQ-painting

torsdag 6 maj 2021

Kärlekstankar

 Kärlek, kärlek, mera kärlek

Kärleken är
Kärleken övervinner allt
Störst av allt är kärleken

I natt på småtimmarna kom en massa kärleksbudskap till mig och då T vaknade förmedlade jag att jag önskar honom mer kärlek
Kärlek som kan tränga undan rädslan
Kärlek till det lilla barnet som inte fått det
Kärlek, kärlek, kärlek

Vet inte hur det togs emot men förhoppningsvis bättre än det jag sagt på kvällen, upprörd och trött efter möte om jobbigt projekt.
Sedan låg jag och upplevde kärleken i alla mina relationer (nåväl många, de aktuella). Starkt att känna olika nivåerna av kärleksströmmar.
Viktigt på kärlekens väg att se och känna var kärleken är stark och var den stoppas upp. Kan jag hjälpa att få den strömma är det stort 💞

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar