EQ-painting

EQ-painting

tisdag 11 maj 2021

Det haltar lite men det är bra

Det som haltar har med klocktiden att göra, att det inte blev något inlägg datumet den tionde maj.
Men jag skrev, fast på annan plats, så det har med det rumsliga att göra också.
Det var ett sms till min kära cirkel, som jag saknar så att träffa. Men det kan vara till dig också.
Klipper in här:

"Tack för boktipset.
Tog fram hennes tidigare böcker 🍃
Även Zander börjar med citat av Lao-Tzu:

"Att förstå någon annan är intelligens;
att lära känna sig själv är äkta visdom.
Att övervinna någon annan är kraftmätning;
att bemästra sig själv är äkta styrka."

Visdom har varit i fokus för mig ett tag, är på god väg 💜

Det låg ett bokmärke i, med citat av Byron Katie:

"Vägen är tydlig,
men bara när vi ser klart"

Sprid gärna dessa ord vidare 💞
Någon träff på gång? 💓

Många varma kramar ❤️
☁️⛅🌤️☀️🧡"

Boktipset är Emelie Cajsdotters senaste bok "Det sjunger i gräset".
Jag rekommenderar starkt hennes tidigare böcker också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar