EQ-painting

EQ-painting

tisdag 20 maj 2014

Verklighet - Verksamhet - Verktyg

Orden i rubriken står under rubriken på hemsidan för Intranätverk2014.

En hel konferens om intranät, det hade jag gillat på den tiden jag "bara" var intranätredaktör.

Och jag gillade den väldigt mycket nu också, vill jag säga.

"...helt enkelt en intranätkonferens med extra allt" står det också på den sidan. Stämmer också. Vill citera lite mera, hela upplägget närmare bestämt för det var så det blev. Helt klart skillnad från de flesta andra konferenser jag varit på (undantaget WebCoast, som är en knytkonferens).

Tack till Christian & Co. som fick oss att trivas och mingla och lära oss av både talare och varandra!  & detta säger jag efter första dagen... återkommer med reflektioner om innehållet.
1Intranätverk passar dig som vill delta och lära,
inte bara lyssna. Innehåll och trevlig atmosfär skapar vi tillsammans.
2Talare av högsta klass, både praktiker och experter, svenska som internationella.
3Hos oss hittar du inga montrar eller utställningar.
Alla deltar på samma villkor!
4Här knyter du enkelt nya kontakter inom intranätvärlden. Vi bjuder på många tillfällen till nätverkande och mingel.
5Fortsätt dagens diskussioner under kvällen!
Sociala aktiviteter ingår självklart i priset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar