EQ-painting

EQ-painting

torsdag 15 maj 2014

Eftermiddag fylld med energi

Bara för några dagar sedan fick jag inbjudan till Driva eget-dasgen, så jag som inte tänkt gå bokade mig i alla fall. Inga förväntningar direkt men det blev en härlig eftermiddag på Bergakungen.

Skriver på mobilen så det blir varken länkar eller alla namn, för vad 'Kycklingmamman' som gjorde om pappans företag till framgångsrika Torsåsens minns jag inte. Men hennes energi och framförande kommer jag att minnas länge.

Ulla-Lisa Thorden har jag hört på Unionen en gång innan. Hon pratade om att sälja är kärlek och kom med konkreta tips för att sätta rätt prislapp på sitt värde.

Sist ut var Christer Olsson och hans framträdande var också fantastiskt. Med övertygelse om att vi är på väg in i förtroendeekonomin. Det låter.

Alla pratade om att följa sitt hjärta,  göra det du brinner för, och om att ha tillit.
Det kändes inte alls som en företagardag, mer som en happening. Med mingeltid vid fikat,  möten med både nya och gamla bekanta.

Energipåfylld.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar