EQ-painting

EQ-painting

söndag 18 juli 2021

Min gudinnekraft

Dagens inlägg i Konsten att tina en frusen själ handlar om gudinnekraft, inre kraft och uppdrag.

Jag gick till fliken Omnämnanden och hittade ett citat från tidigare. På pricken.


"Samhället som ni skapat är inte byggt för en intuitiv person att leva i. Det är därför ni "går in i väggar" och får ledsna själar när de trycks undan. Nu är det dags att skapa din egen unika vardag och ditt eget unika liv. Och du gör det genom att vara noga med på vilken frekvensnivå som du vill leva och vibrera.

Lika attraherar lika. När du strålar ut din frekvens, kommer det andra systrar och bröder som vibrerar på samma nivå som du. De vill gärna leka och skapa tillsammans med dig, de har också letat efter en sann och kärleksfull samvaro."


Det är detta arbete jag håller på med, och stundtals lyckas så bra med. Mina mänskliga möten! Vi ska leka och skapa.

Det är ett arbete att i vårt samhälle hålla sin frekvens. Möten och relationer där andra har andra frekvensnivåer, kanske andra syften. Och egot, Jante, Luther... plus alla omedvetna om att det ens finns frekvenser, själar och gudinnekraft.

Jag tar fram min gudinnekraft för att fortsätta skapa mitt eget unika liv.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar