EQ-painting

EQ-painting

tisdag 20 juli 2021

Livets pussel

Nu hittade jag inställningen för att sätta tid och datum på inlägg. Har inte känt behovet men nu var det faktiskt igår (när jag skriver detta bakdatetade) jag skrev om livets pussel. Fick bara inte iväg det.

"Tisdag 20/7 strax efter 5, för vaken för att somna om, pusseldags.
Tankar om gudinnekraft och vardagsövningar för maken.

Provar det blå svåra pusslet, på nytt sätt. Tar varje bit runt och ser om de passar, tankar per bit typ...
  • Kärlek
  • Respekt
  • Goda universum
  • Underbara personer, samma frekvens
  • Tacksamhet
  • En namngiven underbar person
När intellektet kom in och ville styra gick det trögare, tänkte
  • En annan underbar person
  • Livsuppgift
Ska träffa en underbar person idag.
Livsuppgiften är som pusslet, det går inte att tvinga in fel bit på fel plats och det tar tid för bitarna att falla på plats.

Jag reflekterade över mina femårsplaner nyligen, att det kan vara fem år nu för min verksamhet att falla på plats och blomma.
  • Två underbara personer föll på plats 💞
  • Sensitivt begåvad, HEPP, Doris föreläsning (inbjudan på Facebook)
  • Mod
Bubblare
  • Walk-n-talk, fria former
  • "Så vill inte jag jobba"
  • Rädsla för min kapacitet/potential
Och med MOD som satt som en smäck är det dags att sova lite till. Duvor kurrar utanför."

Det där med att pussla affirmationsord, det var fint. Se vad som faller på plats.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar