EQ-painting

EQ-painting

söndag 22 augusti 2021

Lite si och så får det bli

Ja, det är som att det ska ta form nu, men form på det nya sättet. Inga fasta ramar och rutiner för om jag följer mitt hjärta och min inre röst så blir det som det blir.

Det är både lätt och svårt att göra på detta nya sätt. Men känns mest rätt ändå.

Spännande att låta det bli som det blir, men stundtals lite smärtsamt att inte ha den "utstakade vägen".

Nyss lade jag ut ett inlägg på Facebook om senaste dagarnas händelse. Taggen var #älskarsensommaren och det gör jag verkligen. Ljuset, rytmen och det mer kravlösa än högsommarens "ta vara på".

Jag har tagit vara på både utekväll på Sjuan med maken, fantastisk månuppgång i förrgår, igår badade jag i havet och i dag tog jag ett skogsbad. Sånt som gör mig rik och glad. Nära naturen, nära mig själv.

Nu är jag redo för en ny vecka. Fyra möten i morgon lite mastigt men det fixar jag. Påfylld som jag är av sensommarens energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar