EQ-painting

EQ-painting

tisdag 10 augusti 2021

Idé om utforskning

Nu på morgonen när jag lät mig själv känna efter, känna inåt, vad ska jag göra? Då kom en ny idé, ett uppslag till en övning eller rentav workshop.

Utforska - vilka molntyper finns det? - vad reflekterar du mera kring himlar och möjligheter?

Liksom börja i namnet som jag valt av en anledning som alltmer blir en ledning och ledstjärna.

- Att vara i möjligheternas moln.

Det du.

Vad tänker du först på? Reflektera själv någon minut, sedan tillsammans med din granne. Så pratar vi lite om det och fördjupar i små grupper.

Vad skulle det innebära för din grupp, förening, organisation, att fundera kring möjliga moln?

Orosmoln, guldkantade, åskmoln, små lätta moln o.s.v.

Var finns solen på din himmel?

Vad är nederbörden som vattnar jorden, får saker att växa?

Hur relaterar du och ni till naturen och kretsloppet?

Vad finns att lära?

Rent konkret ska jag börja på en presentation (PPT) på detta tema. Nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar