EQ-painting

EQ-painting

söndag 13 juni 2021

Växande

Idag har jag haft lite flyt i tanken och tangenterna

Skrev på Instagram om detta foto, om att vara en björk med två stammar och en sten i klyftan, i skrevet om en säger så.

Att jag är i två världar. Den lugna trygga och den där jag är mer av en häxa, men det skrev jag inte om.

Växa på höjden och i rotsystemet. Det känns fint.


På Instagram:

                                            Jag är björken i skogen
                                            Den med två stammar
                                            En sten i klyftan
                                            Mellan två världar
                                            som bor i mig ☀
                                            💚

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar