EQ-painting

EQ-painting

tisdag 7 april 2015

Våren är fantastisk, varje år!


Igår skrev jag om livets goda projekt, då hade jag gjort ett litet miniprojekt, i betongkatten vi fick av syskonen första påsken på stugan.

Murgrönan hade övervintrat, penséen köpte jag på vägen ut och i myllan hade även ett par små pensée- eller violplantor självsått sig.
Lite fixande till stor glädje,
första "vårbruket" känns alltid stort. Vårsolen sken så fint och katten såg ut att mysa i sin nya skrud.



Delad glädje är mångfald i glädje, det är nu massor med "likes/gilla" på min Facebook-bild.

Våren är som sagt fantastisk och jag kan rekommendera gruppen blommar.nu för alla som vill se våren explodera i grönska och blomster i vårt avlånga land. På Facebook heter den också blommar.nu.


#blogg100, dag 38

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar