EQ-painting

EQ-painting

torsdag 23 april 2015

Frustration

Datorstrul är alltid lika frustrerande.
Det jag tänkte få gjort snabbt och lätt fick bero.

Idag var det internet som inte ville sig.
Några svordomar över Comhem.

Ett par timmar senare gick det igen.
Dags att betala den där räkningen.

Checkat in till resan har jag gjort också.
Mot Budapest bär det av i morgon kväll.

Med Göteborgs Konstnärsklubb.
Tillsammans med vännen Pia.

Det ska bli så kul.
Så struntar i frustrationen nu.

Trött.
Trist inlägg, jag vet, men det blir så ibland...

Lite trist också när jag egentligen tänkt skriva om att styra sina tankar,
detta bevis på hur mina tankar lätt blir påverkad av det som händer i vardagen.

Träning behövs.
Tänka tankar om tankarna och hur jag kan bestämma mig.

Låt sig fångas av trista tankar eller styra mot mer konstruktiva.
Återkommer om en metod för detta, du kanske har hört talas om The Work och Byron Katie?


#blogg100, dag 54 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar