EQ-painting

EQ-painting
Visar inlägg med etikett mörker. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett mörker. Visa alla inlägg

söndag 12 april 2015

Konstrundan

Idag var vi på Konstrundan, Pia och jag och en himla massa andra människor.
Vi hälsade på hos Sofia Ocaña, bildbevis på det.


Vi var på flera ateljéer i Sockerbruket, vi besökte Beerbibliotek och Röda Sten, där det var samlingsutställning i konsthallen.

Många intryck och vi blev mätta fast vi hann se långt i från allt.
Kanske jag tar en liten sväng efter jobbet i morgon också?



#blogg100, dag 43

lördag 11 april 2015

Den blå timmen

Idag har jag verkligen varit i den blå timmen.
Du vet, den timmen när dag går över i kväll, då dagsljuset går mot mörker.

Jag såg det tydligt idag,  var med om skiftningarna.

Nu är det svart.

Då fanns nyanser.
Många nyanser av blått.

#blogg100, dag 42